1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2948667

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Jag tolkade "Nisse på mon" en bit ner som att det neggats här, men missförstod troligen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Timrå Isstadion: nej vi har inte neggat Nässén men han kommer nog bli för dyr.
Är det bara jag som skulle vara nöjd om vi stjäl en pinne ikväll? För inte kan väl ett ineffektivt, skadedrabbat Timrå vinna på Hovet när de aldrig gör det annars?
Å vem fan har hittat på spelschemat? Varför har vi DIF borta för andra gången på raken? Hade suttit rätt fint med DIF hemma idag istället

Sv: Apropå nånting...
Timrå Isstadion: inte neggats, men utbytbar mot en bättre. Kan så vara, men problemet ligger inte i försvaret. Det fattas spets först och främst. Nässén är väl top 4 någonting? Räcker för mig.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer