1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614970 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2948732

Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Jag är faktiskt inte oäven över att testa Lundmark i PP. Tycker han visade ganska fin teknik på direktskott och sådär. Även om han kanske inte alltid kom till de lägena då han oftast spelade i botten 6 och mer defensivt lagd.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: det jag fångade upp för egen del kring senaste sejouren i Timrå var väl att när han spelade enkelt och rakt var han riktigt bra. Snabb intensiv och rakt på!

Gjorde inte han ett ruskigt snyggt kontringsmål där han bara släppte pucken in mellan benen på LHC keepern?

När han prövades högre upp tycker jag han försvann för plötsligt skulle han bidra i spelet mer och då blev det punka.

Framför mål var han svårflyttad och orädd.

Rollerna i 3e-4e kedjorna är skitviktiga och det är en del i min frustration i vissa matcher nu…

Vi blir så jäkla snälla och timida.

Vi behöver ha mer omrörande i grytan tycker jag,

Walli blir hemsk ensam och Boyce är också snällare än tidigare tycker jag.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer