1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2949088

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Har för mig jag läst 175k på Nässéns nuvarande lön. Men kan ha fel.
Hur som helst så tycker jag inte vi bör behålla honom om han vill ha löneökning. Börjar vi komma upp över 200k i lön på en back så kan vi definitivt hitta nått lite bättre.

Förövrigt så är det synd att Kollar har kontrakt med Malmö nästa säsong. Hade gärna sett honom som tränare i Timrå. Verkar få ut väldigt mycket av sitt spelarmaterial, trots lägst spelarbudget. Vilket varit ett par säsonger i rad nu.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: ja för 200K förväntar jag mig fan så mkt mer än vad Nässén visat här. Även behålla till 175k börjar låta högt men byta för bytandets skull är jag heller ingen fan av

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer