Jåkkinen: Ärligt talat så funkar det inte bra med Pääjärvi med Dahlen och EP. Sätt Hartmann där istället som brukar funka bra med Dahlen. Han kan gräva fram puckar med forecheck och hög energi
Jåkkinen: Kul att vara på plats. Riktigt bra tryck på bortaläktaren. Har inte sett så många från det gamla gänget från tidigt 2000-tal, men desto roligare att se alla unga entusiastiska supportrar som fyller bortaläktaren.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer