She: Psyket i detta lag är värre än mitt eget. Herregud vad patetiskt. Avgå exakt alla. Den som förlängde med Forsmark kan säga upp sig på plats. Tommy kan återställa skallen sin efter val av straffskyttar. Osv.
Så fruktansvärt jävla uselt att man blir mörkrädd. Hur fan kan man ge bort det på det sättet?. Noll psyke överhuvudtaget. Spyr. Det är förövrigt så otroligt jävla pinsamt att man förlängt med Forsmark. Han är inte bra på någonting överhuvudtaget (som Lilja). Helvete.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.