Andersson: Hade Forsmark (tror jag) bara klivit fram på blå och lagt ner pucken hade Timrå vunnit. Istället fegade han ur och gav upp innan han ens försökte.
Nåväl, i år siktar vi på att undvika kval. Nästa år siktar vi på att vinna ett kval och året efter det är vi definitivt tillbaka i Hockeyallsvenskan. Passa på att njuta så länge det varar. Det tänker jag göra i alla fall.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer