vonDöbeln: Håller inte alls med. Två insläppta under ordinarie tid är ju knappast syndabocksvarning. Men så klart enkelt att skylla haveriet på målvakten
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Varenda jävel här inne på hockeysnack hade räddat den där 100 av 100 gånger med 2 promille i kroppen.
Johansson har varit bra andra matcher, men idag är han syndabock. Det räcker så.