Mustard Tiger: Därför att jag tycker han är en bättre målis till att börja med. Men å andra sidan så har ju Myrenberg spelat i ett mer frikostigt försvar i LHC.
Så han kanske blir ännu bättre i ett lag som Timrå som har ett försvarspel!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men å andra sidan så har ju Myrenberg spelat i ett mer frikostigt försvar i LHC.
Så han kanske blir ännu bättre i ett lag som Timrå som har ett försvarspel!