JanneH: Heja! Swishat hår med, och jag kan tänka mig att fylla på med mer om det kniper, inte minst med tanke på att han är tänkt att ansluta på min födelsedag! Vore en fin present, tänker jag! 😎
Woody Jokinen: Ja vi kör en till swishkampanj i januari innan deadline och tar in en sniper målskytt för resten av säsongen om det finns på marknaden. Denna swishkampanj har visat att vi lätt får in pengar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer