T T: Absolut. Men skulle vi befinna oss på säker mark så tycker jag vi bör hålla i pengarna när Sillyn stänger faktiskt. Istället för att shoppa in spelare i onödan.
För my key felvärvningar från start och nått guld lär vi inte slåss om och stort fokus borde läggas på nästa säsong. Viktiga hål att fylla då och då bör vi spara in på allt vi kan och eventuellt att vissa spelare får flytta på sig.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer