Modano: Nej börjar landa där nånstans med. Jag har ju skrivit att Lilja inte är mer än en 3:e eller 4:e center. Men han är ju så mjuk i spelet att han definitivt inte passar i en sån roll heller.
Tyvärr en felrekrytering från start. HA är nog hans rätta nivå.
Lika bra att vi testar en junior med stor offensiv uppsida, som kan leverera samma poängskörd. För mer än halva hans lön säkert.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men han är ju så mjuk i spelet att han definitivt inte passar i en sån roll heller.
Tyvärr en felrekrytering från start. HA är nog hans rätta nivå.
Lika bra att vi testar en junior med stor offensiv uppsida, som kan leverera samma poängskörd. För mer än halva hans lön säkert.