Puckat: Fast man trodde att nu när man ändrat organisationen och tillsatt förhoppningsvis kompetent folk i ungdomsorganisationen att det skulle bli bättre. Så jäkla synd att tappa Manne, det blir ju även U16 landslaget för honom nu.
Kan det vara så att man tror man sitter säkert när de är i den åldern?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kan det vara så att man tror man sitter säkert när de är i den åldern?