Nisse på Mon or: Tror inte att vi kan bli en av spelarnas favoritklubbar, så snabbt, på juniorsidan och hockeygym. Det tar tid att bygga upp. Att vi bara tappar en spelare i den talangfulla kullen är ändå ngt positivt enligt mig.
Sen kan vi inte konkurrera ekonomiskt när andra klubbar erbjuder ersättning, vilket de gör.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det tar tid att bygga upp.
Att vi bara tappar en spelare i den talangfulla kullen är ändå ngt positivt enligt mig.
Sen kan vi inte konkurrera ekonomiskt när andra klubbar erbjuder ersättning, vilket de gör.