Jadu: haha ja, kände att halva var en underdrift när jag klickade skicka!
Han signade väl bara ett år i somras, så tar ju garanterat steget upp nästa år.
Genborg och co är definitivt vårt ess i rockärmen för att ro hem honom, trovärdigt att juniorer får mycket speltid här. Vi lär ju inte (kunna) pröjsa mest så man får sälja rollen till honom istället
jk: Hade ju varit magiskt att få in en till lovande talang. För det verkar ju som att vi går bet på Dower Nilsson, han verkar ju vara påväg hem till Frölunda igen tyvärr.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Han signade väl bara ett år i somras, så tar ju garanterat steget upp nästa år.
Genborg och co är definitivt vårt ess i rockärmen för att ro hem honom, trovärdigt att juniorer får mycket speltid här. Vi lär ju inte (kunna) pröjsa mest så man får sälja rollen till honom istället