jk: Anton Lundmark, vilken jävla king han är. Man förstår ju varför så många supportrar är helt frälst i honom.
Nubben är ju också tydlig i artikeln med att Timrå endast gjorde det här med swishkampanjen osv för att Lundmark ville tillbaka till oss och att supportrarna visste vem han var. Sånt gillar ju man att höra också!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nubben är ju också tydlig i artikeln med att Timrå endast gjorde det här med swishkampanjen osv för att Lundmark ville tillbaka till oss och att supportrarna visste vem han var. Sånt gillar ju man att höra också!