Cobbel: Hehe, var lite smått ironisk bara. Det är ju trots allt en lista där många punkter ändå måste träffa rätt. 🤪
Men hoppas på en bra klubbchef nu, en som förstår att driva en idrottsklubb och allt det innebär. Från supporterkultur till ekonomiska och sportsliga utmaningar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men hoppas på en bra klubbchef nu, en som förstår att driva en idrottsklubb och allt det innebär. Från supporterkultur till ekonomiska och sportsliga utmaningar.