Tom Topp: Det landar nog i Barkemo. Typisk nubben-värvning. Men sen får det räcka med utvecklingsbara backar inför nästa säsong. Vi har så det räcker i Sundin, Freij, Forsmark och förmodligen Barkemo och Kapanen
Smörgåsen : Det landar säkert i Barkemo, känns rätt uppenbart. Men enligt mig är Liberatore inte utvecklingsbar. Han är redo. Jag sträcker mig NÄSTAN så långt som Kalmars sportchef som nyligen sa i lokaltidningen att Liberatore skulle vara topp 4 i alla SHL-lag...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer