1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2954083

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Är det ett seriöst svar eller? Menar du på allvar att du inte själv begriper vad skillnaden är mellan en eventuell ny arena i Birsta, eller för den delen vart som helst kanske bara närmare Timrå Centrum, gentemot nått bygge i annat land? Kom igen försök för fan alla fan fatta inlägget eller svara inte ens….

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
TIK1928 Alla har sin gräns. Och det verkar du inte fatta heller. Att du inte fattar varför folk vill ha kvar arenan i Timrå är märkligt.

Sv: Apropå nånting...
Lander inte med idag.. Sjuk, skadad?..
Edith:Fick svar nedan.

Skönt att det inte var en skada i allafall.
Men "första kedjan" måste ju vara en av de offensivt svagaste "förstakedjor i SHL".

(Förvisso bör väl Dahléns kedja klassas som vår förstakedjan, men rätt offensivt uddlösa kedja på förhand oavsett)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer