Karlsson74: Med det resonemanget så borde hv vara mycket bättre än oss varje år då de har 50 miljoner mer i kapital och näst intill fullsatt varje match.
Rallarn: naturligtvis måste man värva rätt ändå.oavsert hylla man värvar ifrån ..egentligen är det rätt otroligt att man misslyckas ständigtnn. HV har en sportchef värdelös på att bygga lag skulle jag väl snarare säga.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...