1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614714 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2956169

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-12-20
Isbjörnen2: Exakt min känsla också, vi är så förbannat jävla avvaktande!!! Tycker även att vi hänger på knäna direkt, ingen jävla ork eller jävlar anamma.

Varenda back är även så förbannat långsamma i alla beslut, längs sargerna är vi även ruskigt klena.

Usch är bara så frustrerad på sättet vi uppträder!!

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-12-20
Joaqino88: Nubben bör ta in en korttidslösning under JVM. Räcker inte bara med Lundmark nu när juniorerna är borta

Lagen under vinner. Fortsätter detta är vi snart sist i SHL

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.