1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2956242

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-12-20
Det går fort i hockey. I går gick snacket på allvar om ny arena i Birsta, så nära både för Timråbor och Sundsvallsbor. Herregud. Nu håller Nubben på att spara Timrå ur SHL.

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-12-20
Nisse på Mon or: det är så för hockeylag och deras organisationer när man befinner sig på den fattiga sidan av SHL.

Vill man ha trygga vinster finns det andra branscher att sikta mot…

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-12-20
Nisse på Mon or: hade inte ens värvat Hartmann till Hha. När vi åker ur så kommer nubben försöka bygga hela framtiden på den snubben. Buda över SHL lagen och vips är 10% av budgeten på Hartmann.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-12-20
Nä hörni, vi får hoppas på en klasscenter och en reboot av hela laget i julklapp....vem vet, kanske tomten hör vår önskan.

G o D J u L På Er...🎄🎄🎄

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.