1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2956250

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-12-20
Jag har inte en bra känsla. Dalle försvinner nästa år, den enda som producerar i årets upplaga. Jag får inga bra vibbar när jag läser det senaste reportagen i ST. Får en känsla av loosermentallitet. Bygg inte en hall i Svall, inte värt det. Lägg pengarna på Sundsvall HC istället och bygg långsiktigt. TIK har inte och kommer aldrig ha en ekonomi för SHL...har följt TIK i så många åren men årets upplaga och senare uttalande i ST har fått mig att tappar tron på TIK

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-12-20
Huring : TIK är Sundsvalls lag. Bara flytta arenan. På samma sätt som att vår arena inte ligger i Domsjö.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer