Rip Kirby: Är vi det enda lag som har 3 rightare men där ingen av dom är en bra skytt?
Inlägg: 2959661
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Jag tar för givet att alla lag ser de fördelar som finns med rightare. I teorin skulle Timrå IK mycket väl kunnat gå bom om vi inte haft ekonomi att gå på storfräsarna i sammanhanget.