+ 1
Inlägg: 2959667
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Gott om biljetter kvar till matchen imorn, antar att alla här inne som kan är på plats. Bjud med en kompis, granne, släkting som är hemma över jul!! Pinsamt att vi inte kan sälja slut på biljetter
+ 7
Förra året var det fullt ös ner bakom mål