Jadu: Freij är redan uppe på 3 poäng på tre matcher nu... verkar släppa för han poängmässigt... I varje fall under JVM, hoppas det fortsätter när han kommer hem. TS måste ju bara våga testa honom i PP... vi lär ju knappast försämra PPt i varje fall
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
TS måste ju bara våga testa honom i PP... vi lär ju knappast försämra PPt i varje fall