Jugge: då borde väl Timrå kunna hitta någon vettig back + Träff för Pilös, Nässéns och Erixons löner. (350-600'). Barkemo och Hallquisth utgår jag från är billiga.
Nisse på Mon or: Jag utgår också från att de är billiga. Om man bara ser till värvningarna inför denna säsong så är ju sammanlagda lönen för Sundin, Freij, Genborg och Eriksson sammanlagt på samma nivå som Erixon ligger på. dvs ca 40,30,40 resp 60 /mån, tot 170" / mån. Om man ser till MrMadhawks genomgång inför säsongen. Skulle de inte falla väl ut så är det också ingen större förlust lönemässigt att låta de lira i Allsvenskan under säsongen.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer