Andersson: Tveksamt. Inte när man ska försöka ersätta en av seriens bästa och viktigaste forward.. Då behövs det mer säkra kort. Även om ingen värvning såklart är säker på förhand ..men någon som producerar stadigt på hög nivå iaf. . Man bör nog vara sjukt dominant i I HA i produktion om man skall ha den roll som Timrå söker.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Även om ingen värvning såklart är säker på förhand ..men någon som producerar stadigt på hög nivå iaf. .
Man bör nog vara sjukt dominant i I HA i produktion om man skall ha den roll som Timrå söker.