Labban: Riktigt bra i kvalet mot DIF dock. Bra på att hålla i pucken och att kontrollera tempot, där kan man se likheter med Dahlén om man absolut vill hitta dem.
Men nej, Åberg är en ickefråga och absolut ingen man bygger en offensiv kring över en hel säsong. Sen KHL-äventyret på det. Det enda han pratade om när han kom hit var att komma närmare sin dotter eller hur det nu var.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men nej, Åberg är en ickefråga och absolut ingen man bygger en offensiv kring över en hel säsong. Sen KHL-äventyret på det. Det enda han pratade om när han kom hit var att komma närmare sin dotter eller hur det nu var.