Tom Topp: Ja, där tror jag att det kan komma att bli en "explosion" till nästa säsong.
Däremot vore det mysigt om vi kan ha en back över par säsonger framöver. För Freij kommer med all säkerhet att dra över pölen efter nästa säsong(hoppas att Winnipeg anser att det är bra med en SHL säsong till).
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Däremot vore det mysigt om vi kan ha en back över par säsonger framöver.
För Freij kommer med all säkerhet att dra över pölen efter nästa säsong(hoppas att Winnipeg anser att det är bra med en SHL säsong till).