Jacke har inte sett bra ut på sistone. Men med tanke på hur det sett ut med målvaktsbiten så lär det ju bli Jacke vilket innebär han då står hela matchen oavsett insläppta av han...
Sen hoppas jag Heikki-Lilja-Levinsson får sätta nån pyts ikväll vilket de gjort sig förtjänta av med tanke på deras starka insatser på slutet.
Oerhört viktigt match i alla fall där en seger skulle betyda väldigt mycket!👍
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jacke har inte sett bra ut på sistone. Men med tanke på hur det sett ut med målvaktsbiten så lär det ju bli Jacke vilket innebär han då står hela matchen oavsett insläppta av han...
Sen hoppas jag Heikki-Lilja-Levinsson får sätta nån pyts ikväll vilket de gjort sig förtjänta av med tanke på deras starka insatser på slutet.
Oerhört viktigt match i alla fall där en seger skulle betyda väldigt mycket!👍