Oroväckande matchbild. Attackpsyke, anyone? Man gör det bra fram tills att det ska avgöras. Då blir det mesigt och ofarligt. Nu är det upplagt för två djurgårdskassar i början på tredje, förslagsvis slumpartade. Sen jaga, jaga, nästan, nope.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Man gör det bra fram tills att det ska avgöras. Då blir det mesigt och ofarligt.
Nu är det upplagt för två djurgårdskassar i början på tredje, förslagsvis slumpartade. Sen jaga, jaga, nästan, nope.