solbacken: Klart som faan att det skiter sig i baken när man aldrig spelar 60 min och det är så förbannat svårt att göra mer än 3 mål på 120 skott. Hatar hockey!!
pingvin: Det måste ju vara coachningen som är fel eftersom man slutar spela vid ledning. Det är ju inte första matchen, det är ju konsekvent varje match i stort sett hela säsongen. Är det för många viljor i båset ta bort 2 stycken, så här dåligt var det inte ens med Monten.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.