Kryset: Men det är ju också en fråga om hur jävla svårt det ska vara att få ut pucken ur egen zon. Det här med att slå den hårt bakom eget mål i rundeln och ut. Funkar ju en gång på 50.
Och jaha. Där torskade vi. Va fan hände? Ja just, samma som förra matchen.
Brukar inte bli såhär arg på enskilda spelare men för i helvete vad vi har vaskat målvaktssidan. Johansson är INGEN matchvinnare. Jag blir så sjukt jävla less.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer