1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2962814

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
Labban: Han är absolut ingen dålig målvakt. Problemet med honom är ju att han nästan aldrig kliver fram när laget svajar och blir små. Då blir han också orolig och spelar stressat. Och då kommer det ju till synes enkla mål bakåt.

Det är ju inte många gånger man känner att han har rånat en motståndare på poäng, trots att han hållit nollan ett par gånger.

Ledningen har ju lite att fundera på efter det här. Nånstans måste det ju komma direktiv från dom (efter 2-0) att spela passivt och försiktigt för att försvara ledningen. Och det går ju bevisligen inte. Tänk om, tänk rätt. Typ.

Jävulskt skitpissmatch, kort och gott.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer