Papp-psyke IK!! Ineffektiva idag igen och Johansson klarar aldrig av att stå på huvudet som motståndarnålvakterna gör varje match.
Är vi Shl historiens mest ineffektiva lag? Hade vi inte haft Dahlen hade det blivit 0 poäng idag. Örebro nästa match, det är väl då deras trend vänder också. Gissar på exakt samma matchbild och 3-1 till Örebro och deras målvakt står på huvudet som vanligt efter att fått 50 skott i magplattan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Är vi Shl historiens mest ineffektiva lag? Hade vi inte haft Dahlen hade det blivit 0 poäng idag. Örebro nästa match, det är väl då deras trend vänder också. Gissar på exakt samma matchbild och 3-1 till Örebro och deras målvakt står på huvudet som vanligt efter att fått 50 skott i magplattan.