{9374}: vi klarar inte ett kval... Garanterat inte mot hv iaf. .möjligen mot Leksand om vi har en bra dag. ..JJ är ingen vinnarmålvakt läckte som ett såll i dag. Och Juel ska ju tydligen inte stå oavsett ..och vi är själva oduglig på att göra mål på våra chanser.. vi behöver typ minst 20 skott per mål.. Hadde inte varken klagar eller varit speciellt orolig om dett bara varit i någon enstaka. Men det ser ju ut såhär match efte match.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
vi behöver typ minst 20 skott per mål..
Hadde inte varken klagar eller varit speciellt orolig om dett bara varit i någon enstaka. Men det ser ju ut såhär match efte match.