1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2962910

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
{11149}: Visst, men förlängning och 3-3 spel i en vanlig serielunkmatch är ett jävla fjantpåhitt
Varför skulle en hockeymatch inte kunna sluta oavgjort?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
Kramer: man kan tycka vad man vill om förlängningsspel men faktum är att JJ gör en dundertabbe på ett enkelt avslut i förlängningen. Jag minns en djurgårdsmålvakt vi hade i kassen under ett misslyckat nedflyttningskval som fick smeknamnet ”schweizerosten” för att han var så jävla kass på plockhandssidan. Vi åkte ur. JJ är absolut inte där, han kan spela bra i 55 minuter, det är dom där sista 5 minuterna då han ibland förvandlas till seriens absolut sämsta målvakt, det är dom minuterna som är problemet.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer