Smörgåsen : Det måste vara slut på svågerpolitiken, vi kan inte bara ta in kompisar. Det är en seriös verksamhet. Vi måste börja spela hockey i 60 minuter. Sedan är det inte bra att en spelare klagar åå enskilda spelare i pressen. Säg istället att vi inte agerade på rätt sätt, men namnge aldrig någon. Detta är i syvende och sist en coatchfråga.
Nu för tiden kan matcherna gå hur som helst. Räknar inte med några poäng alls mot Örebro hemma, Rögle hemma och HV borta. Bara en tidsfråga innan man ligger 12a. Ändå känns det som att de andra resultaten varit med Timrå en längre tid. När juniorerna kommer tillbaka, tar det säkert ett antal omgångar inban de kommer i form igen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.