1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2962988

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
Villervalla: Har nån av alla 10 tränare avgått än? Den där jätten, vad bidrar han med? Nubben avgått än? Osv. Avgå alla.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
Smörgåsen : Har vi skeppat Lilja ännu, Pääjärvi?

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
Smörgåsen :
Det måste vara slut på svågerpolitiken, vi kan inte bara ta in kompisar. Det är en seriös verksamhet.
Vi måste börja spela hockey i 60 minuter.
Sedan är det inte bra att en spelare klagar åå enskilda spelare i pressen. Säg istället att vi inte agerade på rätt sätt, men namnge aldrig någon.
Detta är i syvende och sist en coatchfråga.

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
Nu för tiden kan matcherna gå hur som helst. Räknar inte med några poäng alls mot Örebro hemma, Rögle hemma och HV borta. Bara en tidsfråga innan man ligger 12a. Ändå känns det som att de andra resultaten varit med Timrå en längre tid. När juniorerna kommer tillbaka, tar det säkert ett antal omgångar inban de kommer i form igen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.