1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2963062

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
Gathlopp: Vi har en mindre mysig framtid till mötes. Fyfan.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
Så här var det.

Ok men inte perfekta perioder där vi tar kamper och jobbar rätt.

Avsluten är inte med desperation och vilja men vi är med.
I tredje spelar vi safe men senaste månaderna innebär safe att dränera sin egen energi och inte gå över röd…

Svaga: backarnas avslut, merparten av frw avslut, passningsspelet när vi ska vara safe.

Didrik Strömbergs slashing! Så jävla onödig. Använd kropp ist!

Petterssons skott i förlängningen.

JJ orkar inte!
Han håller inte upp konsekvent nivå i 60min.
Han behöver avlastning!
Förutom den behövs min föreslagna avslutstränare från Lettland.

Bra var väl Levinsson Dahléns skott och någon till.

Svag match trots att vi är klart bäst i två perioder.

Sämst när det gäller…

Tungt!
Men man älskar Timrå!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer