Joslan00: Tror inte det, om det är spelarnas inställning borde TS kunna styra upp det. Det händer för ofta för att bara bero på spelarna. Spelarna vill väl inte spela försvarsspel en hel period. I så fall är ju dom nöjda med att åka ur SHL
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tror inte det, om det är spelarnas inställning borde TS kunna styra upp det. Det händer för ofta för att bara bero på spelarna.
Spelarna vill väl inte spela försvarsspel en hel period. I så fall är ju dom nöjda med att åka ur SHL