Nån som vet nånting om den här killen? Han tillhör Dallas Stars lag, men han tog inte plats i Dallas lag och istället för att skickas till AHL så ska dom skicka han till Elitserien.
Är det nånting för Timrå? Eftersom dom har ett samarbete med Dallas så kanske det vore aktuellt?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Han tillhör Dallas Stars lag, men han tog inte plats i Dallas lag och istället för att skickas till AHL så ska dom skicka han till Elitserien.
Är det nånting för Timrå?
Eftersom dom har ett samarbete med Dallas så kanske det vore aktuellt?
Läs om det i bifogade länken.