1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2963459

Sv: Apropå nånting...
P A: Nä men vi vet ju hur det kommer att gå. Örebro....finns det n å n här som har bra vibbar inför ett möte med dem? 😏

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
steveroper: Det har varit så onödigt mycket negativt sedan matchen mot DIF så en dos good vibes är synnerligen på sin plats! 👏👍🤘

"Uppdatering: Anton Heikkinen

🗣️- Heikkinen träffades klubba mot ögat och bedömdes efter vidare undersökning behöva åka till sjukhus för kontroll. Det finns ingen misstanke om hjärnskakning, kommenterar Christian Rydin, lagläkare. #timraik"

Nån fler än jag som nappade på 50%-erbjudandet på tisdag?

Sv: Apropå nånting...
steveroper: möjligen på bortaplan men inte hemma

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...