steveroper: Det har varit så onödigt mycket negativt sedan matchen mot DIF så en dos good vibes är synnerligen på sin plats! 👏👍🤘
"Uppdatering: Anton Heikkinen
🗣️- Heikkinen träffades klubba mot ögat och bedömdes efter vidare undersökning behöva åka till sjukhus för kontroll. Det finns ingen misstanke om hjärnskakning, kommenterar Christian Rydin, lagläkare. #timraik"
Nån fler än jag som nappade på 50%-erbjudandet på tisdag?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...