k1m: Du är verkligen den typen som inte klarar av sin egen misär så du måste kaxa med din omgivning istället? Skicka hit nån av era andra representanter som har lite humor och inte bara lever på att vara "edgy".
Gå tbx till allsvenskan och lycka till där istället
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Skicka hit nån av era andra representanter som har lite humor och inte bara lever på att vara "edgy".
Gå tbx till allsvenskan och lycka till där istället