-Sputnik-: Förövrigt vore det ju lite spännande om vi typ lockat till oss Love Härenstam till nästa säsong. Lovat han en ärlig chans att få sparra med JJ. Till en förmodat ganska billig peng.
-Sputnik-: Jag hade gärna sett att vi värvar Härenstam från Södertälje till nästa år. Tror han kunde bli vår etta. Stor potentiel i den killen. Men många lär vilja ha honom.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Till en förmodat ganska billig peng.