1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614726 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2964232

Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: ”Håller på laget som möter Finland. Tyvärr nu Kanada. Finlands örebrospel ska inte ge några framgångar.”

Håller helt med dig. Utöver att man hatar finnarna när det gäller hockey så har finsk landslagshockey varit sjukt tråkig att titta på i flera år. Den unnar jag inga framgångar alls..

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.