+ 2
Inlägg: 2964605
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2026-01-06
vonDöbeln: fy fan vad det där provocerar mig!
Jobba med kroppen för fan!
Vad fan ska det där slaget ge för positiv effekt?
En jävla utvisning i anfallszonen helt i onödan mot ett lag som lever på sitt PP!
Det är stjärtbeteende på riktigt!
Jobba med kroppen för fan!
Vad fan ska det där slaget ge för positiv effekt?
En jävla utvisning i anfallszonen helt i onödan mot ett lag som lever på sitt PP!
Det är stjärtbeteende på riktigt!
Där borde Levinsson rimligtvis ha spelat klart för idag.
Även fast Örebrospelare utan tvekan lägger sig extremt enkelt.