-Sputnik-: Nä det där snacket köper jag inte om säsonger som ska spelas av! Det ska vara så här, upp och ner, svårtippat och oförutsägbart! Det är det som är tjusningen med hockey! Man vet aldrig hur det kommer sluta!
Tom Topp: Man kan ju säga som Forrest Gump om chokladasken man vet aldrig va man får apropå få hur mycket snö har ni fått där nere?? Sen vad har hockey domare i lön per match??🤣😎😎🇱🇸
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer