1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2967210

Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
Idag är man redo för strid!

- Matchtröjan och halsduk är framlagt
- Halsen är smörjd med diverse
- Luftrunken är övad i spegeln till perfektion

3 poäng blir svårt eftersom att nån gång ska vår vinststreak brytas.

Ses på bortastå kamrater!

Svarskommentarer

Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
vonDöbeln: Vi ses på bortastå! 👊

Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
vonDöbeln: De kan ju inte bli annat än seger när vi har en av Sveriges största generaler på läktaren
MIN STORA IDOL VON DÖBELN!!!!!!🤣🇱🇸🇱🇸🇱🇸 (gubben från kriget 1808-09alltså)🇸🇪🇸🇪

Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
vonDöbeln: Är det en bortamatch vi ska vinna så är det väl just denna. Säkerligen tuff match ändå, men det dags för vinst på bortaplan nu.

HV gör två bra insatser uppe i norr, där man nu kanske förväntar sig att dom är på G och ska börja vinna mer, men senaste åren har dom istället förlorat såna matcher där dom ”förväntas” vinna, hoppas det är en sån match ikväll.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...