JonteD: Jag har nog läst mer om honom än de allra flesta faktiskt! Har ett gäng böcker både där han nämns och även Dybelius bok som handlar om historiebruk kring Döbeln!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag har nog läst mer om honom än de allra flesta faktiskt! Har ett gäng böcker både där han nämns och även Dybelius bok som handlar om historiebruk kring Döbeln!