Nåja, vi drar ifrån nedåt lite i tabellen och kryper närmare både 5 och 4 platsen. Det får väl ses som positivt. 3 ramträffar och en bedrövlig domarinsats.
Juel visar kvalité och på torsdag bör Genborg och Freij vara tillbaka. Man får vara glad för det lilla
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Juel visar kvalité och på torsdag bör Genborg och Freij vara tillbaka. Man får vara glad för det lilla